Ensi kuussa on jälleen lankahamsterit ja minä olen tietenkin mukana. Viikonloppuna järjestelin lankojani ja minulla on 9 laatikkoa lankoja. Laatikot on ikean Pappis-laatikoita, kooltaan 25 cm x 36 cm x 26 cm.

Nyt sitten olenkin pohtinut mitä minä hamstereissa neulon. Tällä hetkellä listalla on:
Mikon sukat (Lankana Isoveli)
Lapaset itselle (Laatikoissa taisi olla ihqua alpakkaa?)
Sukat itselle (Lankana 7 veljestä)
Calorimetry joka sopisi kaulahuivini väreihin (Mun mielestä mulla on sitä lankaa jossain noista laatikoista...)
Vaaka-tilkkuja tilkkutäkkiin

Teemana tässä on vähän se, että neulon kerrankin jotain Itselleni. Kirosin tässä vähän aikaa sitten, että miksi minulla ei ole villasukkia? No siksi, että lahjoitan aina kaikki pois. Sain tuossa vastikään valmiiksi pitkävartiset villasukat, jotka aloitin jo viime vuoden puolella. Niistä pitäisi napata kuva ja blogata nekin. Poikkeuksellisesti ne on punaiset. Mikon sulat on tuolla sen vuoksi, että oon sille luvannut neuloa sukat ja lykkäsin niiden alotuksen maaliskuuhun hamstereiden vuoksi.

Vaakatilkkuja aloin väsäämään nyt helmikuussa, haluaisin itselleni niistä tilkkutäkin. Jotta saan sen kokoisen mitä haluan, joudun tekemään tilkkuja Ihan hirveästi. Mitoiksi taisin miettiä 120 cm x 180 cm. Tilkku on kanttiinsa 20 cm, eli vaakaan tulisi tilkkuja 6 kpl ja pystyyn 9. Tämä olisi siis 54 tilkkua. Miten minulla oli päässäni 80 tilkkua? Mitähän olen aikaisemmin laskenut. Joka tapauksessa, tilkkuja on tulossa paljon. Tällä hetkellä valmiina on 6 tilkkua, joissa on käytetty 7 Veljestä langan jämiä, tai suunnilleen samaa vahvuutta.

Mutta nyt on jotain listaa mitä maaliskuussa olis tavoitteena ja yritänpä tuloksia kirjata tänne kans. :)